fredag 22 maj 2015

Maxigrip skruvdubb för skor

Den enkla monteringen . Vi säljer snökedjor, skruvdubbar , slirskyd isdubbar m. Besök vår webbplats för mer information om våra. Fungerar till löparskor , vinterskor, kängor m. Skodubb av förzinkad skruv med enkel montering och demontering. Tillgänglighet: I lager. När behovet försvinner.


BestGrip skodubb skruvas enkelt i dina skor vid behov. Att brodda dina egna skor kan vara ett bra alternativ. Jag springer mest i minimalistiska skor utan drop. Dubb för skor eller kängor.


Kan sättas i och tas ur flera. Icebugs och liknande skor verkar ha bättre grepp, men jag kan jogga på blankis och slipper. Skruvdubb till dina löparskor ! Hur många här har ett par dubbade skor ? Finns i lagerSkickas omgående . Någon som testat Maxi- grip som man drar i med skruvdragare? Sveriges Skönaste Skoterbutik. Leverans: Beställ innan kl.


HM- Passar tex skor och ATV. Dubbade skorna och det har funkat kanon. Jag köpte maxigrip till löpardojorna, fanns bl. ATV, skoter, kompaktlastare och minitraktorer samt skor och stövlar. För att skruva i dubben så behöver du bara en skruvdragare eller motsvarande samt en bits . Visa mer från varumärket maxi grip.


Passar mycket bra till alla former av frilufskängor . Produktdokumentation, Hämta. Monteringshylsor för applicering av skruvdubb. Jag har dubbar som jag sätter på mina vanliga skor (ett kit). Maxigrip , Skodubbsats 11mm 24-pack.


Hos oss hittar du dubbar för allt från skor till entreprenadmaskiner. Kvaliteten är densamma . Dubba dina skor med skodubbar från iGrip - Skodubbarna monteras enkelt och gör att. MaxiGrip dubbar passar till alla fordon och skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg