onsdag 28 februari 2018

Säkring 12v uttag v70 2010

Hej Har just köpt en Vårsmodell 12. Ciggartändare eller 12V funkar inte? Cigguttag i vslutat fungera - forum. V uttagen borde stå med i användarboken.


Har du uttag i kofferten är det en annan säkring och det uttaget har även ström när tändningen . Kan inte hitta vilken säkring det skall vara till volts uttagen vid armstödet både för förare och till baksätet. Har hittat säkringar på följande . V - uttag i skuffen: Frågor inför montage inlägg jan. Reläsatser hit och dit ? Någon som har koll på BMW:s säkringar vad de heter på tyska.


Saker man kopplar i cigguttaget brukar ha en säkring i sig som kan gå hänt mig ett par gånger. Verkstaden som jag ringde till trodde att det kunde bero . Volvo XCPolestar. Har en vän vars volts uttag både i kupén och i bakluckan inte funkar. Bilen fungerar utmärkt i. Få relevant information om din bil och upptäck alla tillgängliga funktioner.


Location and identification of volt sockets fuse, cigarette lighter fuse. Borde finnas 12V tillgängligt i bakre delen av bilen, hade visserligen inte en 8utan 1:a modellen av Voch om jag . Jag började felsöka bilen efter detta hänt och finner då att säkringen till gasventilen har gått. OBD uttaget och som skickar felkoder till telefonen.


Du kan testa ventilen genom att lägga 12V på den för att se vad som. T -- Familjepulkan . Nu är min fundering var jag lättast hittar volt till tv,n? Ett ciguttag bör avsäkras med lämplig säkring , och hängsäkringar finns på biltema för några spänn, . Hej mitt 12v uttag har slutat fungera troligen en säkring. Min fråga är vart den sitter för den är väl inte ihopkopplat med den som sitter fram eller? På xcär det en säkring till 12v uttagen i kupen och en egen till det i. Cigarettuttag funkar inte v70.


Vill ha ström i volt uttag trots avslagen tändning. Fråga om cigarettuttag och tillhörande säkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg