torsdag 6 augusti 2015

Biltema tankväska

Visa endast produkter som finns i lager. Finns i lager i varuhus. Lägg till i shoppinglistan. Tankväska med GPS-hållare. Andra kunder köpte också.


Fungerar magneterna bra, repar den . Undvika repor på tank från tankväska - Sporthoj. Jag har kört en del med olika typer av tankväskor och tycker inte dom är. Har du funderat på en tankväska ist? Funkar perfekt för dagsturen och . I helgen införskaffade jag en sådan för ynka 199kr . Integrerat njurbälte samt axelremsfäste.


Jag vet att många är anti biltema i Sverige . Hur är det att köra med tankväska , skymmer inte väskan instrumenten och hur besvärligt är. Använd ett fåtal gånger. Nu forts med mina andra hojprojekt! Biltemas pump 329:- Bakifrån. Bagster) vars fäste är ett helt tanköverdrag i läder.


Damp-protected grommets for . Tack Claes och Adde för all hjälp. Crosshjälm, biltema , S(56), bra skick. Såg på biltema att de har nån cigarette converterare till usb men kanske. Men vad gör man när inte BMW kan leverera sidoväskor som utlovat. När jag haft packning med på hojen har det legat i en packrulle från biltema bakom.


Trangiat i tankväska och lite lätta prylar i ryggsäck. Jag funderar på att fixa en tankväska med genomskinlig ficka på toppen. Räcker det att köpa biltemas tankväska ? SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO tankring adapter Kit För att fästa tankskydd Möjliggör hållarfäste till QUICK-LOCK EVO tankväskor Montering och demontering . Tillbehörsväskan som du fäster vid bältet eller i Think Thanks egna modulsystem och bälten.


GIVI TANKVÄSKA EA11 Anpassad till Honda NC750X 16-. Toppbox Shad SHCarbon + Fäste Yamaha XT 6R 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg