måndag 26 januari 2015

Cigarettuttag funkar inte volvo xc60

Cigarettändaradapter CLA-60. Om jag inte har fel så är det bara stoppa i den, svårt ska det ju inte vara. Volvo kunnig som vet vad felet beror på. Har en vän vars volts uttag både i kupén och i bakluckan inte funkar.


Sveriges Volvoforum - jagrullar. Glad i hågen skulle jag installera gps:en idag men fick det inte att fungera. Vafan skräcken, gjorde du det inte lite för lätt för vettex nu?


Självklart är alla utmärkta på tyska, och kan inte ens gissa mig fram trots 4års pluggande i just - tyska. Testade med en annan och samma sak där. Så misstänker att uttaget är paj.


Få relevant information om din bil och upptäck alla tillgängliga funktioner. Plugg till 12V uttaget på din Volvo. Klicka här för att se mer delar till din Volvo! Tänkte fixa lite bättre ljud till min volvo s40- å känner att basen är riktigt.


Har just nu en Jensen tummare i sluten låda och den funkar bra den med. Det fungerar inte att använda en konverterare från cigarettuttaget till en. Lika en som hade sin original stereo i sin S(Hu603) tror jag den heter, . Förstår inte varför dieselmotorn har så otrolig hög förbrukning. Jag kollade efter säkringarna lite hastigt men kunde inte hitta dom? Men om du har en bil du tycker om som inte kan parkeras i ett garage kan det här.


Volvo-bilarna har solskydd med glada Disney-figurer på, har inte tvättats på flera veckor och. Funkar till PSoch PC. Pryl du pluggar in i cigarettuttaget. Billaddare för snabbladdning av mobil och surfplatta.


Dubbla A USB- utgångar. Fungerar med både och V-uttag. Tja, min ciggutag fungerar inte även när jag har bytt säkring så verkar den vara helt död. Ort: Solna: Kör: S-, Saab 9, Bmw 530.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg